wtorek, 26 lipca 2011

08

no witam☻

Mam wielką chęć do nauki ;o  dziwna jestem, przeczytałam 2 tematy z nowej książki historii. 
nie poznaję Siebie. Weekend jak najbardziej udany! Byłam jak co roku na basach i było rewelacyjnie!

Dziś nie bardzo będę się rozpisywać gdyż, za bardzo nie mam o czym.
Wynagradzam wam to duuuużąąąąą ilością nowych zdjęć !






 Taak, polubiłam to body! Przygarnęłabym jeszcze jedno, tym razem w urocze kwiatki♥



Torebka po babci. 





najlepsze cuksy pod słońceem!




nie wiarygodne jak tak w krótkim czasie, zęby wyglądają na ideał poprzez noszenie aparatu. :)

























sukienka, a raczej 'tunika' o której mowa, zdjęcie z weekendu. 












Zleciał nam miesiąc wolnego czasu, więc jak najbardziej życzę Wam udanego następnego miesiąca Wakacji!

marlen. ☺

19 komentarzy:

  1. śliczną masz tą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś bardzo ładna :) lubię tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wykonam dla Ciebie ilustracje :)
    Wyślij mi zdjęcia na maila. Zrealizuję Twoje zamówienie około 11 sierpnia.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne szorty i pasek z pierwszych zdjęć...urzekło nas czwarte foto! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. japiernicze ile cudownych zdjęć, aaaaaaa!
    najbardziej chyba podobają mi się te z tuniką<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach ale masz fajne outfity! I strasznie dużo tu zdjęć! Ładnych zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://zalukaj.pl/polecony,873311/
    Darmowe seriale takie jak: Plotkara, 90210,życie na fali. Wszystkie odcinki. Serdecznie polecam:)

    http://zalukaj.pl/polecony,873311/
    Darmowe seriale takie jak: Plotkara, 90210,życie na fali. Wszystkie odcinki. Serdecznie polecam:)

    http://zalukaj.pl/polecony,873311/
    Darmowe seriale takie jak: Plotkara, 90210,życie na fali. Wszystkie odcinki. Serdecznie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie szorty świetne <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie outfity mi się podobają, ale najbardziej chyba ten z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To się bardzo cieszę, że Ci sie podobają :) + świetne są te marmurkowe szorty ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. bluzka z Auchana super, ja tam znalazłam kurtkę jeansową
    bardzo ładna jesteś :)
    u mnie nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reety, ile genianych zdjęć! + strasznie podoba mi sie Twoja uroda;)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog! ;)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga
    +obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się Twoje szorty z pierwszego zdjęcia :) No i masz białe Conversy, które tak baaardzo chciałabym mieć :)
    Bluzka z Auchan jest całkiem niezła. W życiu nie pomyślałabym, że można tam coś takiego znaleźć :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia jak zwykle rewelacyjne:D I też mam kilka torebek po babciach:D

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń