niedziela, 26 czerwca 2011

06

 Witam
   Nie ogarniam już tej pogody -,- raz świeci, a raz pada, wieje okropnie. Sprawdzałam prognozy na tydzień i do dupnie w mojej epoce zimna. Fajnie, a tak w ogóle to walnęłam się na czerwono, tzn. miał wyjść lekko rudy wpadający w brąz, a wyszedł 'kasztan wpadający w cegłę' hmm, ale już mi przeszło i się spodobałam sobie w tej tonacji ;) Co do świadectwa końcowego gimnazjum to jestem zadowolona, może dla innych to nie ma się czym chwalić, ale dla mnie to ekstra osiągnięcie, gdyż w poprzednich klasach nigdy nie miałam średniej 4 coś, a zawsze 3 coś. Wakacji początek,a ja już nie ogarniam i mam nadmiar wolnego czasu. Czekam na wyjazd, ciekawe.  


Odbiegając od spraw 'osobistych' to babcia szyje mi następną spódniczkę! Gdy będzie gotowa uwiecznię ją  na zdjęciach, oraz kupiłam perfumy o przesłodkim zapachu z hannymontany czy jak jej tam, ale nie mogłam się oprzeć zapach uroczy.♥ Skradłam babci krwisto czerwoną szminkę, a trwała nie powiem, jest rewelacyjna! 


Dziś w poście o spodenkach, których noszę, oraz małym pomyśle co do zwykłych czarnych.
Sety z ubiegłych dni i jak zwykle moja facjata. :D


    1.DIY z taty spodni
    2. H&M kids podcięte nogawki
    3.DIY
    4.kwiatki-BERSHKA 

     Co do czarnych spodenek, to były takie;  


    ale dodałam im wyrazu przypinką w formie motylka i koronkowej 'szmatki' w każdym razie jest    to spinka      do włosów. Przypinek, spinek mam więcej, więc mogę ozdabiać je na różne sposoby. 






    Kupiłam na allegro te spodenki z Abercrombie,ale okazały się za małe, więc gdyby był ktoś zainteresowany, mogę przesłać więcej zdjęć i podać wymiary. ;)




    Szminka podkradziona babci. 


    Moje rozkoszne cudaczki. 



marlen





28 komentarzy:

  1. fajne fotki ;)! do twarzy Ci z czerwoną szminką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się pogoda jest beznadziejna choć teraz trochę się poprawia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie Ci pasuje ten kolor szminki<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia.



    www.patiness.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobaja mi sie twoje zdjecia, kreatywna z Ciebie babeczka, lubie te dzieciece obciete *Serduszko*

    OdpowiedzUsuń
  6. so lovely! love the shorts, the red lips and the dog =]


    nancyxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Cute blog! Love all of the photos, thanks for the inspiration=)

    I am now following you! Little Petite Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień mega pasuje do ciebie < 3


    Nowo stworzony blog.-> hoopy-style.blogspot.com
    Mam nadzieję na komentarzyk. Jeżeli podoba Ci się moja pierwsza (ale zapewne nie ostatnia) notka to
    zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Ja z mojej strony własnie to robię (dodaję cię do obserwowanych).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic!!!!*_*

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjecią z tą szminką i ustami i cudne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  11. ejj genialny pomysl z tym motylkiem na spodniach! wyglada to wrecz przepieknie <3

    heh a wiec smacznego :DDD a no mi sie tu pdobaja (noo sprawdzilam na google xDDD) tlyko ja nie wyobrazm sobie przkleucia w tym miejscu xDDD

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie spodenki i cała reszta ;3
    ja uwielbiam sb przerabiać długie na szorty XDD
    nieładnie tak podkradać babci szminke, lol ;D
    dziękuje <3
    obserwujemy ?.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne szorty, fajnie z tą kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny lubicie nowy zapach Beyonce Heat Rush ? Jeśli tak ,to stajecie przed możliwością zgarnięcia 15 ml butelki tego cudownego zapachu.

    Chcecie wiedzieć więcej wejdźcie na :

    http://bmagazyn.blogspot.com/2011/07/zgarnij-perfumy-beyonce-heat-rush.html


    Zapraszam wszystkich!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. masz F A N T A S T Y C Z N E zdjęcia na całym blogu. Z ciekawości przejrzałam sobie wszystkie. Zdecydowanie dodaję Cię do obserwowanych:))

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  16. GENIALNE szorty! i uwielbiam Twoje psy :D

    zapraszam do mnie :)
    http://in-spiritgolden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz ja... :P Zapraszam na dalszą odsłonę mojego poprzedniego posta:))

    Greets

    ...alkai...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne spodenki :)
    Poobserwujemy?
    Zapraszam do mnie :)

    passionelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zdziwko!,że człowiek ze spodenek cudo uczyni!
    ----
    u-majorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniałe masz te spodenki z kokardą sama bym takie chciała :D szminka bardzo Ci pasuje.
    a tak poza tym to mam pytanie w jakim programie przerabiasz zdjęcia? strasznie mi się podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne spodenki ;).
    Pasuje ci ta czerwona szminka.
    Dziękuje.
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ajajajaj , świetne SZORTY ! Wgl. jesteś taka śliczna i ten kolor szminki wyglądasz powalająco.
    Musze obserwować .
    Jak przerabiasz te zdjęcia ? Są świetne :) Mają w sobie takie coś innego. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia;]
    bardzo dobrze zrobiłaś z tymi spodenkami;)
    zapraszam do mnie na bloga;*

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbaim to, kocham i co się jeszcze da ! KREATYWNOŚĆ to według mnie najważniejsza cecha podczas tworzenia stylizacji i Ty to masz:)!

    fuckingownroom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł z kokardkami! ;)
    i czerwona szminka bardzo do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. można powiększyć zdjęcia klikając na nie, a jeżeli chodzi o jeszcze większe to będzie problem, gdyż wszystkie robione są/i będą/ kamerką. hmm jakoś sobie trzeba radzić bez aparatu, mam nadzieję że nie za długo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. słodkie psy :)
    nie mam już co napisać, bo dziewczyny wyżej napisały to, co ja chciałam ;d
    a zdjęcia są mega :)

    OdpowiedzUsuń